W momencie otrzymania nowego komunikatu sprawdzane jest, czy nie występuje już 
	jako zdarzenie w jakiejś z istniejących spraw. Jeśli występuje to zwiększany jest 
	licznik wystąpień zdarzenia, a stan zdarzenia zmienia się na aktywny (może nie być 
	żadnej zmiany, gdyż wcześniej stan zdarzenia mógł być także aktywny). Jeśli nie 
	zostało znalezione żadne zdarzenie odpowiadające komunikatowi, to tworzone 
	jest nowe zdarzenie. Licznik wystąpień zdarzenia jest ustawiony na jeden, 
	stan zdarzenia zostaje ustalony jako aktywny. Następnie sprawdzane są 
	wszystkie zdarzenia w kolejnych sprawach, czy któreś z nich nie jest 
	powiązane z przetwarzaną wiadomością, tzn. czy zostało utworzone takie 
	powiązanie przez program damadbud. W przypadku, gdy zostało znalezione 
	takie skojarzenie, to wówczas przetwarzane zdarzenie jest dołączane do 
	danej sprawy. Jeśli nie to tworzona jest nowa sprawa zawierająca na razie 
	jedno zdarzenie.
	
Pierwszą czynnością serwisującą jest sprawdzenie, czy dana sprawa 
	nie powinna zostać zniszczona, tzn. usunięta z Bazy Danych. Jeśli nie 
	to sprawdzane jest, czy nie powinny dla danej sprawy zostać uruchomione 
	jakieś akcje (programy) i ewentualnie są one uruchamiane.
	
Poniżej zostały bliżej przedstawione poszczególne procedury.