Report Manager 1.6.0
 
Spis treści
Start
Spis treści
1. Konwencje typograficzne
2. Informacje ogólne o systemie David
3. Terminologia
4. Instalacja
5. Wymagania dla Report Manager-a
6. Instalacja
7. Informacje ogólne
8. Zarządca Raportów (dreportd)
9. Przyciski najczęściej występujące w aplikacjach WWW
10. Konfigurator Zarządcy Raportów (Report Manager Configurator)
11. Przeglądarka Raportów (Report Browser)
 
 

9.1. Znaczenie przycisków

W poniższej tabeli zostały zebrane przyciski, które w aplikacjach WWW występują najczęściej. Ich funkcja w poszczególnych aplikacjach jest zbliżona, a czasem nawet identyczna. Niektóre z nich mogą jednak pełnić dodatkowe funkcje, które przy okazji omawiania poszczególnych aplikacji.

Tabela 9.1. Przyciski najczęściej występujące w aplikacjach WWW

Przycisk Opis
Powoduje powrót do widoku poprzedniej strony.
Generalnie powoduje usunięcie elementu tzn. np: powoduje zamknięcie sprawy (case), ustawienie zdarzenia (event) w stan pasywny itp.
Podwoduje przejście do edycji danego elementu.
Najczęściej oznacza zatwierdzenie operacji i przejście do jej wykonania (np.: wygenerowanie raportu używając wybranych kryteriów).
Powoduje przejście do widoku szczegółowego.
Pozwala przejść do wyższego poziomu w hierarchii elementów.
Otwiera nowe okno z danymi przygotowanymi do wydruku.
Powoduje przejście do prezentacji wykresu z danymi dla danego elementu (Przeglądarka Kolekcji).
Odświeża widok strony.
Powoduje akceptację zmienionych wartości jako aktualnych.
Powoduje przejście do raportu dla danego elementu (Przeglądarka Raportów o Węzłach).
Powoduje przejście do przeglądarki raportów o Trapach dla danego elementu (Przeglądarka Trapów).
Powoduje przejście do przeglądarki raportów o sprawach (cases) dla danego elementu (Przeglądrka Zarejestrowanych Spraw).
Zachowuje zmiany dokonane przez użytkownika.